;
ukr
Показати всі результати
Назад

Пригоди в квесті Індіана Джонс. Золото скіфів»

Трохи про занурення.

За всю історію тільки одна людина – Джеймс Кемерон – наважилася сама поринути в Маріанську западину.

Ще: один Іван за велінням ковзана-горбунка поринув у воду, молоко і окріп, - цей фокус краще не повторювати, якщо у вас немає домашнього магічного коня.

Занурення в історію: на розі Саксаганського та Лева Толстого є двері, позначені написом «Kadroom». За дверима – портал у світ скіфів. І це занурення ви точно зможете здійснити.

 

Ми приїхали на гру досить пізно, і це посилило відчуття сюрреалістичності того, що відбувається (вдень, коли навколо багато машин і немає приглушеного світла ліхтарів, занурення почнеться вже всередині). Вхід - з торця будівлі з "Кофехауз". За дверима – ще одна двері, за нею ще одна. Коридор йде вниз, але нам кажуть: "Туди - трохи пізніше".

 

Ми опиняємось у затишній кімнаті. Стіни – цегляні, пофарбовані білим, журнальний столик з іграми, м'який куточок, полиця із сувенірами. На сходинці за склом – операторська: дуже гарне рішення, оскільки команді, що чекає, не дістанеться спойлерів. Обстановка легкого творчого безладдя відразу має в своєму розпорядженні. Інструктаж – короткий і ємний: силу застосовувати не потрібно (ну, або майже не потрібно), ламати нічого не потрібно, лякати духів та оскверняти гробниці – тільки з розумінням справи та чистими помислами (останнє – вже порада від Questgames, звичайно). Ще, кажуть, крім того, щоб вибратися з кімнати «Індіана Джонс Золото скіфів», можна буде роздобути скіфське золото, якого у скіфів, як відомо, було з надлишком.

 

На виході отримуємо спеціальний одяг для проходження гри. Одному з учасників команди одягу не дістається, але ми вирішили не засмучуватись – «здобудемо в бою», досвід є! Ростислав проводжає нас сходами вниз, вказує на двері. Схоже, він сам вірить у те, що це місце вже не має нічого спільного з київським підвалом, і всередині гробниця стародавнього степовика.

 

Не повірити дуже складно: коли одним кроком із сучасного підвалу потрапляєш у кам'яне підземелля, з монументальною гробницею посередині – починаєш трохи інакше сприймати дійсність. Світло ніби пробивається крізь щілини у кладці. Гробниця повільно руйнується (скільки років минуло!): на підлозі осколки каменю, наскельні малюнки втратили колір... І тільки кам'яні стовпи схоже, що вросли в підлогу (спроба їх зрушити не мала успіху).

 

Дуже хочеться розповісти про гру більше: про те, наприклад, деякі речі поводяться зовсім по-різному залежно від того, як на них подивитися; або про те, що очевидні на перший погляд дії призводять до вельми нетривіальних результатів; або ось про те, що в цій кімнаті все хотілося помацати (а дещо навіть обнюхати), бо воно, напевно, має якусь свою історію. Але - промовчимо: вам ще належить це занурення.

 

Ми не встигли вийти за годину. І це можна назвати виграшем: зайві хвилини в окремо створеному міфічному світі коштують набагато більше, ніж цифри на годиннику. До квесту кімнату, як і в річку часу, двічі не ввійти. А ось зберегти у пам'яті – дуже легко. Нам запам'яталося "Золото скіфів", - а у вас все попереду!

Пориньте в таємничий світ квесту кімнати «Індіана Джонс Золото скіфів» і дізнайтеся, на що здатна ваша команда.

На нашому порталі ви можете прочитати ще один незалежний огляд квесту кімнати «Індіана Джонс Золото скіфів».

Автор: Администрация Quest Games

Назад до списку
Якою мовою Ви бажаєте переглянути наш сайт?